241009

Hej,
Nu ska jag ge mig på ännu ett försök att skriva blogg, och den här gången så kanske trenden håller i sig.
Just nu sitter jag på skolan med Madde, meningen var att vi skulle ha ett möte angående klassens ekonomi, men resten av gruppen verkar ha sprungit vilse...

Igår så var det träning på Vibacke, det kändes dock inte alls bra.. Det känns som om jag har en förkylning på gång i kroppen så därför kände jag mig väldigt trött och slut i kroppen, detta ledde till att ingenting riktigt fungerade som det skulle. Jag hoppas verkligen att det ser bättre ut på torsdagens träning. Jag är dock väldigt less på mina fötter, för det gör så ont och det slutar inte. Jag väntar på tid hos ortopeden nu så jag får komma in på operation snart. Uscha...

Ikväll blir det massa plugg, sen sova väldigt tidigt! Ska försöka uppdatera senare!

// Emilia Vähäsalo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0