Oh happy day

Nu är jag här igen, och gud vad trött jag är. Hela dagen har gått jätte segt och huvudvärken har kommit och gått hela tiden. Jag åkte dock hem lite tidigare från skolan pågrund av den grymma huvudvärken. Det blev inte så mycket bättre av att komma hem heller när jag kom att tänka på hur mycket jag har att plugga egentligen.

Snart ska jag åka bort till min kära syster och äta middag, sen funderar jag på att baka en kladdkaka där och mysa upp i soffan bara. Plugget får helt enkelt vänta en liten stund!

På torsdag så ska jag ta den ökända vaccinsprutan mot svinis, och gud så skönt det ska bli! Jag är en sådan människa som blir sjuk hela tiden och åker på alla influenser i hela världen känns det som, så därför tycker jag bara att det är positivt att jag kan vaccinera mig. Minsta lilla timmen som man missar från skolan ger väldigt mycket extra pluggning på fritiden, vilket jag absolut inte har tid med så däför blir det verkligen tummen upp till vaccinet. Om jag inte blir sjuk av biverkningarna vill säga... 

 Men nu ska jag packa ihop mina saker och åka bort till syrran och käka lite spaghetti och köttfärsås!

// Emilia Vähäsalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0