Vaccination

Nu har jag äntligen vaccinerat mig mot svinis, det gjorde absolut inte ont. Det enda som hände var att jag blev lite yr i huvudet, mer än så blev det inte.

Nu sitter jag i uppehållsrummet med Bella och Ante, engelska börjar 09.50 och då ska vi ha testprov på engelska C. Har egentligen träning ikväll men känner att det inte är smart att träna när jag har ont i halsen så därför ska jag åka ut till birsta med Bella och kolla om min klänning finns där, hoppas hoppas hoppas! Sen ikväll blir det väl att fortsätta plugga skulle jag tro!

Imorgon är det äntligen fredag, först blir det bara en lektion eftersom franskan är inställd sen så blir det massa film med martin!

Jag har fastnat för en gammal favorit igen! Lyssna vettja :)



Nu ska jag fortsätta umgås med Bella!

//Emilia Vähäsalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0