160210

Jag har inte bloggat på ett tag, men en god vän till mig peppade mig att börja igen.
Jag har egentligen inget speciellt intressant att berätta men jag tänker skriva ändå, för min egen skull. Skönt att skriva av sig ibland faktiskt!

Jag har fått bihålsinflammation.. igen. Jag blir sjuk ganska ofta nu för tiden, tror faktiskt att det är stressen som sänker mitt stackars immunförsvar. Jag ska iaf dra igång med träningen den här veckan hade jag tänkt. Har haft uppehåll ett tag nu på grund av problemen med mina fötter, ska hämta inläggen till skorna på torsdag sen är det bara att dra igång. Känns väldigt skönt faktiskt när träningen är min enda flykt från vardagen!

Jag har kommit igång med mitt projektarbete nu också, när jag föreläser om droger och min upplevelse som anhörig till en missbrukare. Detta känns otroligt skönt, för det innebär att det snart är över. Det är ganska roligt att föreläsa egentligen, jag har haft föreläsningar för elever på höglunda skolan och de lyssnar faktiskt. Jag har en föreläsning kvar där, sen är det bara min föreläsning för de vuxna kvar.

Mitt liv är ganska händelserikt just nu, så det kanske kommer ett inlägg snart igen!

// Emilia Vähäsalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0