Down to earth

Jag har äntligen insett det, det är inte värt det.
Det är inte värt att må dåligt, att inte tro på mig själv,
inte för din skull. Jag har jobbat hårt,
för att ta mig dit jag är idag.
Ingen, inte ens du ska få förstöra det för mig.
Jag ska gå vidare.

Jag kom till insikten idag att det inte är värt att försöka förändra sig för någon annan, det fungerar ändå inte i längden. Jag menar, det här är jag, och gillar man inte mig för den jag är så är det inte värt det. Jag har kämpat för din skull så himla länge, och fått absolut ingenting tillbaka. Det är inte så det fungerar. Det spelar ingen roll hur mycket du betyder för mig, så kan jag bara inte låta behandla mig såhär. Från minuten jag började träffa dig igen så förändrades jag, och det kan jag bara inte tillåta, inte igen.

Ta hand om er!

// Emilia Vähäsalo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0