Oh it's up to you, and it's up to me

På något konstigt sett så rann en stor del av känslan av lycka av mig under dagen när verkligheten sakta men säkert dök upp för mig igen. Jag tänker dock inte ge upp, känslan ska komma tillbaka för det ska jag se till.

Just nu sitter jag bara och funderar över hela mitt liv och hur jag egentligen hamnade här, Det är absolut ingenting jag ångrar, men ibland önskar jag bara att jag kunnat gjort saker på ett lite annat sätt. Det finns en person som funnits i mitt huvud i snart 1 års tid, och hur jag än burit mig åt så har jag inte kunnat glömma, allt underbart vi hade tillsammans och hur lycklig jag var just då, med just den personen. Vi gjorde båda fel vilket resuterade i att jag förlorade honom, vilket har gjort att det fortfarande känns som mitt hjärta är i 1000 bitar. Trots allt detta så har jag aldrig gett upp och det tänker jag inte göra nu heller. Jag gör allt, och kommer alltid göra allt för dig, jag hoppas att du vet det.

Det sista jag har att säga är att du aldrig ska låta ett litet problem komma mellan dig och personen du älskar.

Take care folks!

// Emilia Vähäsalo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0