You appear just like dream to me

Ibland så blir inte saker riktigt som man tänkt sig, utan ännu bättre.
Ni vet känslan av lycka?
Känslan när det känns som om allt kommer bli bra, att allt kommer ordna sig.
Det är den känslan som jag känner just nu.
Jag känner mig lycklig över att just jag, finns här just nu.
Det verkar också som om det kommer ordna upp sig för dig
kära du.


Godmorgon, Jaa det är verkligen en god morgon idag! Jag är trött, men det gör ingenting, jag är lycklig ändå! Det gick upp för mig imorse att mitt liv håller på att ordna upp sig igen, saker verkar faktiskt bli bättre på många sätt. Det som känns bäst just nu är att verkar som om det håller på att ordna upp sig för min kära bror. Detta är nog det som värmer mitt hjärta mest just nu. Äntligen så ser jag ljuset i tunneln för oss båda, och jag kände mig tvungen att skriva om min lycka.

Ta hand om er!

/ Emilia Vähäsalo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0